Hjälp - Gult kort eller Raka vita T:n ?

Påväg himm från skolan idag pumpa Sibbe musik i lurarna. Hörde en låt som jag nog inte har hört förut som var skit bra!!! När låten tog slut skulle jag kolla vad den hette men eftersom Mp3spelaren stod på shuffle så funkade inte det, så nån som vet vilken låt det var? Jag vill lyssna på den igen.

Det är antingen med Plain White T's eller Yellowcard så mycket vet jag eftersom de var de enda som låg i den playlisten, eller kan också vara SUM 41 men tror inte det.

texten gick typ (lägg märke till TYP)
"maybe I'm a fool, maybe you're one too"
 "..but I don't care tonight "
"maybe we're perfect for each other but not ment to be"

nån som känner igen det?

(tror på Sofie i denna frågan ;) )

Puss på gumpen, Love you all / Firefighter

(uppdatering 2 minuter senare - sökte på google - men dhöö tänker ni, japp Sebbe e smått korkad )
Jag hitta den, låten heter All that we needed med Plain White T's

Texten jag leta efter gick egentligen såhär (inget TYP här )
" I might be a fool, you might be one too"
"
  Two wrongs don't make a right But I don't care tonight  "
"
    Maybe we're perfectly not meant to be  "

Det var nästan rätt ju, haha jag kan ju vara med i Singing Bee

Dagens telefonnummer blir programledaren Hanna Hedlunds (hon leder Singing Bee därav kopplingen)
0707 34 48 09


Puss på gumpen, Love you all / Firefighter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0