Bortappad

Fan i helvete vad jag blir trött på mig själv, hur fan kan jag alltid lyckas göra av med allting hela jävla tiden? Jag gör av med nycklar, med tändare, med pengar ja allting lyckas försvinna. I ett par veckor nu har jag letat efter två T-shirts som jag har gjort av med, då jag inte hitta dom hemma beskyllde jag mitt kära ex för att ha kvar dom hemma hos sig. Jag menar om kläder inte är hemma så är de ju hos henne, jag tar inte direkt av mig någon annan stans. Nu är det så att jag tre veckor senare hitta den ena T-shirt men fortsatte beskylle my X för att ha kvar den andra, som dök upp nu i veckan. Sorry Emalja!!
Igår letade jag efter hands-free till min mobil men kunde inte hitta den även om jag är helt säker på att den ska vara i min nattduksbordslåda. Jag fattar inte var saker blir av. Om jag lägger min hands-free i lådan och sen är den inte kvar när jag ska ha den. Antingen har någon tagit den eller så har den brunnit upp.
Tidigare idag letade jag efter något i min garderob men kunde inte hitta det så jag gav upp. Nu kan jag inte ens komma ihåg vad det var för nått så de kan ju i och för sig inte ha varit så viktigt. Men nu ikväll fick jag ett ryck att byta örhänge men kan inte hitta mina andra örhänge. Jag har letat igenom hela jävla lägenheten men dom e helt borta, fast jag har en idé om att dom kan vara hemma hos Emilia? :P
Nu när jag satt och skrev kom jag på att jag har fan fortfarande inte hittat mina vantar, jag letade efter dom hela förra hösten, vintern och början på våren utan resultat. Det börjar snart bli dags att dra fram höstkläder igen så nu ska jag nog gå och se om jag lyckas hitta dom denna säsongen istället.
 Jag blir själv förvånad över att jag lyckas hålla kolla på var jag själv är, fast en dag tappar jag väll bort mig själv också.

Skiter i nummer idag för jag pallar inte, så de så!!!

Puss på gumpen, Love you all / Firefighter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0